21 märts 2011

Naine

Ma kõnnin alati ees
Ma olen naine
mul on kaks kätt, kaks jalga
ja neli pead
ma olen alati kaine.
Ma suitsetan, kui vaja
tuldki pakun, nagu mees.
Kuid ma olen naine
mitte teeseldud ja nõrk
või põhjendamatult kõrk.
Mul on maine,
terved juuksed, kena meik
selged silmad
sirge kael
kaunid kõrvad
ja terved pluusiservad.
Ma astun kergelt
jalanõudki pole kulund
olen uus ma moodne
maailmaasjadestki tean:
tunnen Freudi, Hegelit ja Marxi
astronoomiast pean ma lugu
muusikas ma tajun rütmi
tean, et sooleussil pole sugu
kui vaja, tantsin valssi
katsun tõrgeteta pulssi
kunstivallas näen ja sujun
kirjanduses ilu tajun
poliitikastki üht-teist tean,
sest uudiseid ma loen ja kuulan
mööda linna ringi tuulan
ajan asju, olen naine
vaatan naisi, olen naine
ootan bussi, mõtlen naisest
armastusestki ma mõtlen
mõtlen kaua, arutlen ja kaalun -
kas Sina oled naine?
Mina olen.

Kommentaare ei ole: