07 märts 2011

-mida sa enne ütlesid?
-mis mida? see oli pigem "keda", veel täpsemini "kellest".
-aga "kellest" ei saa ju ütelda?
-ei saa ja pealegi ongi ütlemine liiga lihtne ja mahub ainult paari hetke..
-siis saab "kellest" rääkida? räägi "kellest"!
-rääkida ma oskan ainult sellest "kellest", keda tegelikult ei ole.
-kuidas sa saad rääkida "kellestki", keda ei ole olemas?
-no..on ikka olemas, ta on lihtsalt teistsugune.
-kas sulle siis ei meeldi teistsugune "kelle"?
-ma ei tea.. ma pole teda otsinud, õigemini pole kohanud.
-kas ta siis peidab ennast?
-ma ei usu, ma arvan, et ta on koguaeg kuskil siin, ma ei tunne teda lihtsalt ära.
-kas niimoodi keeruline ei ole?
-mismoodi?
-no kui sa ei tea ja ei tunne...
-ma ju tunnen. lihtsalt seda "kellet", kes mulle meeldib..
-kas siis nii on hoopiski lihtsam?
-vist küll..
-misasi on lihtsam?
-...armastada?

Kommentaare ei ole: