23 juuli 2009

1

ma võiksin olla tuul, mis tuhamäge hajutab su suul. ja siis midagi frigiidsemat, et peita endas seda paremat.
ma võiksin olla näiteks naftapuur või eilne sitt ja pikaks venind miniatuur. oo kuidas mängiksin ma ilget bossi või oleks nagu robinhuud, see oleks nagu very good. ma laseks armukesest naabrimehel anda mulle ilgelt raha ja jätaksin ta homme maha. ma laseks pori sisse näoli liugu ja eiraks ema manitsevat niugu. ma baltas pingi taga tõmbaks crack'i ja kristlastele näitaks fakki. ma paneks lapsed vabakale sittuma ja jookseks politseile kituma. võiks veel hammustada ennast kõrvast, mitte et ma mõtleks mingist mõrvast. pillaks rootsi muuseumis maha mingi ilgelt kalli tassi ja näitaks naeratades ühe võõra naise passi. nokiks pargi pingil päikse käes ma nina, pohui, et mööda kõnnid näiteks sina (?) ma armastavalt hoiaks kalamaja kirbust kassi ja pärast kratsiks oma naha sassi. siis viskaks panga aknasse ma kivi ja unustaks ära, mis on minu nimi. ma kõik viskaks välja oma peast ja nilbeid nalju teeksin kino tagareast. ma prantsuskeeles mõnitaks üht meest: "c'est toi, le violeur modeste?" ma möödakäijalt küsiks koni ja lubaks talle osta roosa poni. siis rongi peal ma lugulaule laulaks ja sinna jääks ma hullult kauaks. veel otsiks mingi sõgeda ja aitaks hullarist tal pageda.
ja lõpuks paneks panti oma raske pea, et olen jälle mega-giga-hea.

Kommentaare ei ole: